FAQ
2.Usunąłem stronę, czy mogę ją odzyskać?
3.Jak wstawić mapę do treści strony?
4.W jaki sposób publikować po zmianach strony?
5.Jak zmienić dane do faktury
6.Jak opublikować stronę?
7.Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?
1.Jak wczytać wiele załączników jednocześnie?
Aby wczytać załączniki do strony klikamy w ikonę STRONY następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony do której chcemy dodać pliki. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę ZAŁĄCZNIKI
.
Aby wybrać załączniki klikamy w przycisk "Wybierz pliki" i w oknie, które się pojawi wskazujemy pliki do wczytania.
Możemy zaznaczyć wiele plików jednoczenie. Po wybraniu załączników klikamy przycisk "Otwórz".
Pliki zaczną się wczytywać automatycznie po ich wybraniu. W trakcie wczytywania załączników można wybierać kolejne pliki poprzez kliknięcie przycisku "Wybierz pliki".
2.Usunąłem stronę, czy mogę ją odzyskać?
Oczywiście, usunięta strona, zdjęcie czy załącznik znajduje się w KOSZU . Po kliknięciu w ikonę KOSZ można znaleźć wszystkie usunięte elementy strony. Gdy usuniętych elementów jest wiele można posłużyć się podręczną wyszukiwarką lub ustawić sortowanie w odpowiednich kolumnach.
Po odnalezieniu usuniętej strony klikamy przycisk Przywróć . Strona zostanie przywrócona do pierwotnej lokalizacji. W przypadku, gdy nie istnieje pierwotna lokalizacja strony, strona zostanie przywrócona jako link zerowego poziomu w menu.
3.Jak wstawić mapę do treści strony?
Aby wstawić mapę Google do treści strony należy kliknąć w edytorze tekstu w miejsce, w którym ma być wstawiona mapa, a następnie wybrać ikonę "Wstaw/edytuj mapę Google" .
Opis działań mających na celu personalizację ustawień mapy oraz dodawanie punków, opisów itd. znajdziesz w dziale Edytor -> Wstaw/edytuj mapę Google.
4.W jaki sposób publikować po zmianach strony?
Aby ponownie opublikować strony klikamy w ikonę STRONY następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony, którą chcemy wyłączyć. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę USTAWIENIA
. Zaznaczamy opcję "Publikuj"
, następnie klikamy przycisk Zapisz. Od tego momentu strona po zapisanych zmianach będzie widoczna dla internautów. Domyślnie każda strona ma odznaczoną opcję "Publikuj".
5.Jak zmienić dane do faktury
Klikamy w ikonę KONFIGURACJA , następnie z menu po lewej stronie klikamy w link Dane bilingowe. Po wczytaniu się strony aktualizujemy dane. Dane bilingowe są poufne i służą jedynie do prowadzenia działań księgowych.
6.Jak opublikować stronę?
Aby opublikować stronę (widoczna po stronie publicznej) klikamy w ikonkę STRONY następnie klikamy w menu w lewej kolumnie nazwę strony w którą chcemy opublikować. Po wczytaniu się strony do edycji klikamy zakładkę USTAWIENIA
. Następnie zaznaczamy opcję "Publikuj"
. Na końcu klikamy ZAPISZ
7.Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?
Aby przypomnieć hasło do panelu logowania klikamy "Zapomniałem hasła".
Wpisujemy "Użytkownik" oraz "Adres e-mail". Po wypełnieniu danych na adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło do logowania.